2011/09/27

OMG! :D LYCKA :D

Asså jag måste säga att jag går på världens bästa skola!!! :D Det är helt fantastiskt!!! Jag fattar inte själv :P
JAG som skulle aldrig i livet kunna tänka mig sjunga ett enda ton rätt, går jag på 3 egen sånglektioner och redan nu känner jag mig 1000 ggr bättre XD Det är asså helt sjukt!!!

Den här läraren är sååå bra! Det går inte att förklara med ord!!! Han är verkligen jättebra! ÅHHH :D 

Han tipsar mig några saker idag och så gjorde han ju samma sak de två första gångerna också, men nu iaf, jag kommer hem, står i mitt rum, sätter på musiken (instrumental) som jag sjunger och spelar in min röst när jag sjunger låten....Asså woow :D Jag säger inte att jag är en sjärna och kommer söka till idol och så, men vilken skillnad!!!! :O :O :O


:D :D :D 

2 kommentarer:

  1. Jag har ju sagt att du inte är dålig :) Alla kan sjunga <3

    SvaraRadera
  2. Jaja, alla kan sjunga, det är sant. Men alla har inte fin röst :D (som jag) :D

    SvaraRadera