2011/09/26

stressad

Idag är det studiedag. Konstig och säkert alla kommer tycka att jag är dum men jag är inte så glad för det. Ville gärna ha gått till skolan.... Jag fattar inte vad som är fel men jag känner mig inte 100....Jag skakar o är stressad...men varför? :( Det har inte hänt nåt speciellt jag måste va stressad över....

Det är sant att jag har massor i skolan nu. Jag skulle behöva kunna mer än 20 nya ord tills imorgon på engelskan...jag kan inte en enda, men hur ska jag få i mig alla de ord om jag inte kan koncentrera mig? :( Sen så är det så att jag är själv hemma. Alla andra är i skolan eller jobbar....skulle inte va fel om jag hade dammsugit o städat lite så slipper mamma göra det när hon kommer hem o är trött.

Men sen så tänker jag på mig också att jag behöver plugga en massa. Historia, Psykologi, Engelska...skulle va bra att göra några matte uppgifter också, måste kolla igenom kvintcirkeln, dur-skalor och moll-skalor....asså det finns en massa.

Sen är det dans på kvällen. Jag har inte bestämt än ifall jag ska dansa eller inte....Kan kanske va med men ta det lugnt. Jag litar inte på mitt ben än så mycket. Det har ju domnat i torsdags o jag känner den ftf lite konstig....bäst att vila kanske...

åhhh....så mycket har jag i mina tankar nu....Vad ska jag göra med alla mina fula o jobbiga tankar!? :(

Hjälp mig nån....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar