2011/10/30

STARFORLIFE

Nu har jag lite tid för o skriva på bloggen lite. Det är såhär att vi flyttar till andra sidan stan och då hinner man inte riktigt tänka på att blogga....Men nu har jag ju 10 minuter "ledig" :D Och då tänkte jag berätta lite om Star for Life konserten som vi var med på i onsdags. Det var en så underbar dag. Jag kommer aldrig i livet att glömma bort det!!! :D Det var 8 ungdomar från Syd-Afrika och 2 körledare som sjöng och så var det vi, tillsammans med 700 skolungdomar från Göteborg som sjöng i kör! Det lät så frunktasvärt bra! Det är svårt att beskriva! Jag lovar jag hade aldrig varit med om en sån här. Inte ens liknande! Och det som gör allting ännu bättre är att vi kommer vara med en gång till på Skövde konserten den 4:e december! Det blir inte lika många som sjunger i kör men åhh....Jag längtar!!! Just det...jag måste bara säga också att biljetter till Göteborg var slutsålda och det betyder att i publiken satt 4100 personer och lyssande på oss! Vi sjöng tillsammans med Måns Zelmerlöw! :D Vi stod på samma scen med honom :D Så kul! :D
Och nästa vecka!!!! Jag och några tjejer till från klassen ska gå och bowla med The Star Choir :D Kan inte fatta att vi får den möjligheten!!! :D

Jag filmade såklart under repetitionen och här kommer:
Min favorit låt (Göteborg genrep) Shosholoza! :D

 

Nåt jag glömde!!! Vi var med på tv4 nyheter! :D Och så har de skrivit om oss på Västgöta-Bladet också :D Här kommer bilden och länken! :D

Tv4 nyheter Göteborg  <---- :D Kolla!!!

Men aja....nu har kanske 10 minuter gått som jag fick "ledigt" så jag måste dra nu och packa vidare! :D Men ha det så bra ni! :D 
Jag skriver så fort jag kan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar