2011/10/01

Tävling i Hallsberg :D

YESSS!!!! :D
Jag är såååå glad idag!!! :D Jag trodde faktist inte att det kommer gå så bra. :P Först så var min dröm bara att gå vidare till finalen från semifinalen. Jag var inte helt säkert på att jag skulle göra det, men jooo :D Jag lyckades!!!
Sen när jag dansade i finalen så blev jag trött väldigt fort och jag dansade inte fullt ut :/ och så gjorde jag också lite fel (börjat dansa en annan dans hahaha) men iaf....Jag kom på 4:e plats ändå :D Precis utanför pallen. Har aldrig kommit så nära pallen i silver :P :D

Par vet jag inte hur det gick för att det var direktfinal och vi kom inte på pallen. Vi ligger nånstans mellan 4:e och 7:e plats :P Men vi får en ny dans på onsdag och dååå blir det mycket bättre tror jag! :D

Awww såå happy!!! :D:D
Och som gör det ännu roligare är att jag ska nu till älsklingen <3 Love you boy!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar