2011/11/22

Ska inte öva mer

Hinner inte skriva så mycket eftersom jag ska ha balett om 25 minuter :) Men jag hinner iallafall berätta en sak...Jag ska inte öva mer innan min privata sånglektion...Jag skulle kunna texten tills idag och jag övade och lyssnade låten 100 gånger varje dag, och nu stod jag framför läraren redo att sjunga och jag glömde bort hela texten...Det är bättre om jag inte övar nån mer gång. Hittils har jag aldrig övat nåt typ och det gick alltid skitbra...haha
Men nu iaf...Just det, det är 3 år och 7 månader idag med världens bästa pojkvän <3 Jag älskar honom såå mycket <3 Efter dansen så ska jag till honom och mysa <3 Jag älskar honom! <3

Bjuder på en balett bild som jag hittade på internet. Jag är i den röda linnen. :)
www.5678.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar