2011/12/02

2:a december

2:a december som betyder att det är mitt namnsdag :D Jag trodde inte att så många skulle komma ihåg det som det gjorde :)
Idag var jag också på årets sista tävlingsträning. Det gick ganska bra, fast jag orkade typ inte göra något jättejobbigt så jag tog det lite lugnt. Laddar inför nästa terminens tävlingar :)

 En bild på oss som kom till tävlings träningen fast det inte är nån tävling i flera månader :)
(lånat bilden från DVTs fb sida)

Imorgon är det lördag och då blir det julmarknad här i stan. Vi ska dansa också lite (uppvisning). Det är tur att det inte snöade hittils. Hoppas det håller sig, Vill inte dansa ute när det är snö, då vågar jag inte göra sparkarna lika högt som jag kan :D hihi
Men nu ska jag till min "framtida man" haha :D
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar