2011/12/15

Kofi Annan

Igår var jag i Göteborg med några tjejer från klassen. Vi fick vara med och sjunga i kör med Triple and touch för Kofi Annan fick Göteborgs pris. :) Det var verkligen en sån grej som man inte får göra varje dag.  Det är liksom en gång i livet man har en sån chans att se honom live :) Och vi var där!!! :D Jättekul! :)

Här är han då på bilden. Försökte göra en bra bild men det gick inte så bra med min älskade iphone. Han var ganska lång bort. Jag fick tyvärr inte gå närmare eftersom jag visste inte riktigt när vi skulle gå på scenen för att sjunga så jag stod nära kören bakom publiken och väntade på våran tur :) Men jag försökte ändå ta några kort :)

Sen är det såhär att på lördag ska vi sjunga i Skövde med de som har kör i skolan. Vi ska sjunga några körlåtar. Det kommer bli jättefin! :) (hoppas jag) :D 
Och just det. JAg ska sjunga solo första gången i hela mitt liv!!! JAG som har ALDRIG i livet sjungit nånstans förut, SKA sjunga SOLO!!! :D hehehe skit kul :D det blir asså bara en vers men ändå! :D Jag kommer säkert göra jättefel! hahaha XD


2 kommentarer: