2012/01/29

Bara för att jag mår inte bra och har tråkigt....



 99 saker du troligen inte visste om mig: 
  
1. Fullständigt namn? - Melinda Varjas
2. Exakt ålder? - 20 år, 361 dagar
3. Vart bor du? - Tidaholm, Västra Götaland 
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, lilla syskon
5. Husdjur? - 3 katter, fiskar
6. Färg på ditt hus? -gult
7. När är du född? - 2 februari 1991
8. Klass? - MU10, fugis 
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 
10. Något jobb? - Nja...
11. När ska du sova ikväll? - Så fort jag kan...
13. Duschat idag? - Lite senare
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? -Ja
16. Vad har du ätit? - Pizza :P
17. Dagens klädsel? - Linne, tights
19. Dagens sötnos? - Mohombi :P :D
20. Dagens roligaste? - Bella :D
21. Har du många vänner? - Så många som jag behöver :)
22. Hur många har du kysst? -....fööör många
23. Vem kramade du senast? -Min kille <3
24. Hur många vill du ha sex med? - no comment....
25. Hur många har varit otrogna med dig? - .....
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Någon som ville köpa vår kattunge :D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -Någon som heter Helen - Jag såg er annons på blocket, har nin några kattunge kvar? :D 

FAVORIT: 
31. Film? - Titanic
32. Låt? - Shosoloza.... :D alla Mohombi låtar :D
33. Mat? - Har inte favorit...
34. Dryck? -Fanta exotic :P
37. Stad? - Paris, New York, San Francisco, mm....:)
38. Land? - USA
39. Ämne i skolan? - Matte, idrott, dans, sång
40. År? - 2007, 2008
  
SENASTE: 
41. Personen du tänkte på? - Min kille <3
42. Personen du kysste? -  Min kille <3
43. Gången du spydde? - Säkert flera år sen. Kommer inte ihåg....
44. Gången du grät? - Nyårsafton....haha
45. Pizzan du åt? - Kycklig pizza :P
46. Gången du var i göteborg? - Mellan jul och nyår :)
47. Gången du var i stockholm? - 2009 tror jag det var....
48. Gången du var full? - 2011 maj eller juni
49. Gången du var hög? - never.
50. Personen som såg dig gråta? - min kille...
  
ANTINGEN ELLER: 
51. Svart eller vitt? - Svart XD
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på....
54. Tv-spel eller datorspel? - datorspel
55. Singel eller upptagen? -upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - nada....haha
60. Brunt hår eller blont? - Blond :P
61. Blåa ögon eller bruna? - jag blå men killen ska ha mörka ögon! :)
62. Choklad eller lakrits? -Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg! :D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Fanta exotic, om det inte finns så Coca-cola :P
66. Pizza eller kebab? - både och :D
67. Randigt eller prickigt? - Randig
68. Älska eller älskas? - båda :)
69. Leva eller dö? - Dum fråga? Leva!

ANTAL: 
70. Personer du älskar? - Familjen, min kille, mina vänner, klasskompisar
71. Personer du hatar? - det finns bara en....
72. Personer som du har sagt jag älskar dig till? - min kille <3
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Min kille :)
74. Glassar du ätit på en dag? - 2?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - vet inte....
76. Gånger du haft minnesluckor? -hela tiden!!! :D
77. Piercingar har du? - inga...
78. Personer du saknar just nu? - Min kille <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - never...tror jag<3

VEM: 
80. Vill du kyssa nu? - min kille <3
81. Ska du träffa imorgon? - klassen, killen(hoppas jag), massa goa dansmänniskor :)
82. Sjöng du senast för? - Läraren :D
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Använder inte msn :P
84. Spelade du tv-spel med senast? -Min syster :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Min kille 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Personen jag hatar....
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - <3 min kille så klart <3

VAD: 
90. Gör dig glad? - Dans
91. Gör dig ledsen? -beror på
92. Vad vill du helst göra nu? -sova
93. Önskar du att du slapp göra? - vakna så tidigt varje dag
94. Vill du ha nu? - vinnar lotto i handen XD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -bra fråga...fyller om en vecka typ...men vet faktiskt inte :)
96. Längtar du till? - Min kille <3
97. Tycker du om dina betyg? - Nja..
98. Ångrar du i ditt liv? -  ganska många saker....
99. Är det bästa som har hänt dig? - min kille <3 W <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar