2012/01/20

Första Tävlings träning i år

Idag var det årets första tävlingsträning. Jag känner som att jag hade inte gjort nånting...hmmm så kan det gå ibland. Men annars så körde vi lite fys test som vi gjort förra terminen också. Vi skulle springa nu i en och en halv minut från vägg till vägg :) men jag måste bara säga att JAG HATAR ATT SPRINGA!!! :D hahaha Men jag gjorde det ändå :P Sen så har vi mätt spagat, men jag behövde inte ens gå ner för att J. visste att jag är nere med både benen :) Skönt det :P
Sen så har jag gjort 22 armhävningar idag! :D När vi började förra terminen så kunde jag göra bara 9 st och det gick också bara sådär :P Och nu är jag uppe på 22 :P Nästa mål är 25:P Kanske tom 30? :D
Jag har nya mål nu då :P ska börja strecha minus spagat ;) Och så vill göra några styrke övningar också så att jag blir starkare ;) 
Jag har massor som jag behöver jobba på. Men det kommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar