2012/01/30

Hade feber imorses vilket betydde att jag fick stanna hemma :/ Jag ville ju till skolan!!!! :( Jag hatar att missa... Sen så blir det ingen dans heller för mig senare idag då...
Jag mår mycket bättre just nu. Har inte feber heller. Jag sov till 11 typ och jag svettades som bara den. Men det är bra för att nu mår jag bra!
Jag har duschat och damsugit lite här hemma. Nu hållare jag på med att fixa lite mat till mig så att jag inte svälter ihjäl :P Sen så är det varm te som jag dricker heeeela dagen.
Mamma vill säkert att jag ligger hela dagen i sängen, men jag vill gärna dra till DVT senare och titta på dansen. Man lär sig sjukt mycket också även om man bara tittar vad som händer. Men det får vi se hur jag kommer må då ;)
Men iaf imorgon SKA jag till skolan!!! :P En dag är för mycket för mig att vara borta från skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar