2012/01/31

LIte allt

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jag har inte så jätte mycket lust till att blogga den här minuten, men det blir ändå att jag gör det...Hmm...
Idag har jag varit i skolan, det var faktist ganska bra, det gick fort och det va roligt:) som vanligt....förutom gemensamma sång lektionen...då alla fick sitta och lyssna på varandras sånger...Jag gillade när de andra sjäng, men jag gjorde så dåligt ifrån mig...okej...jag var/är sjuk...men jag är ändå missnöjd! :(
Sen så efter skolan drog jag direkt till DVT. Jag skulle ha balett och tåspets men jag bara satt och tittade på...Det var hur jobbigt som helst!!! Jag gillar inte att titta på dansen! Jag VILL dansa själv!! :D Men jaja....nu får det bli såhär...Sen på vägen hem var et ISKALLT!!!!
Imorgon blir det en rolig dag hoppas jag. Det blir ingen dans då heller för mig har jag bestämt typ en halv timme sen. Det är bättre om jag tar det liiite lugnt nu...Jag får köra igen på torsdag :) Det blir säkert bra....Jag hatar att missa men vad ska man göra...Hälsan är först! :)
Men imorgon iaf....1:a februari! Vilket betyder att jag har min sista dag som 20-åring :D hehe Och senare på kvällen så sover vi i skolan :D Hur kul som helst! :D

Men nu ska jag till min älskling <3 Jag ska sova hos honom :) <3 Har inte träffat honom på några dagar så det blir roligt att kunna krama honom igen! :) Han tror att jag sover hemma hos mig, så får se vad han ska säga när han ser mig där :)
Men nu ska jag inte tjata mer :) Ni får ha det så bra så skriver jag imorgon tror jag! :)
God Natt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar