2012/01/27

Plugggg

Säg att jag är inte klok...Jag sitter och pluggar på en fredag kväll....Ingen normal människa gör det XD haha Men jag vill att allt ska va klart så jag behöver inte tänka på det. Och så har jag så lite tid till att plugga känns det som...så nu, när jag har inget bättre för mig sitter här och pluggar. Jag har spelat lite piano, testat ackorder och gjort läxan. Det är faktist skit kul tycker jag! :D Nu kommer den tråkiga historian...11 frågor jag ska vara på... :/ Men till det måste jag läsa igenom nästan halva boken...haha men jaja... jag kommer klara det, hoppas jag :) Sen så har jag matte som jag måste också plugga på, annars jag kommer inte hinna med kursen :/ Och det måste jag göra! Jag måste ha betyget innan sommarlovet! :) Så nu ska jag plugga vidare lite till och sen ska jag till min underbara kille <3 
Ha det så bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar