2012/02/23

Disco

Jag har blivit så laaat :/ Vet inte orsaken till varför men jag vill/måste ändra på det!!! 
Idag på discon var J. borta så A. lärde oss en pardisco istället. jag tyckte det var jättekul koreografi! :D A. är sit duktig på att både koreografera och dansa tycker jag! :) Hon och hennes par i disco ska till VM i år för o tävla! Jätte häftigt! :D 
Just det...tävling.... Jag ska tävla på lördag. Hmm...vet inte...känner mig inte riktigt redo än. Jag är jätte rädd att jag glömmer dansen bort igen :/ Men jaja...någon måste komma sist också...det är därför jag ska va med...:/ nja....det var jätte negativt sagt men det känns verkligen som att jag inte utvecklas nånting mer :/ 
Men nu ska jag gå och lägga mig i tid så jag pallar mig upp imorgon! :)
God natt folk! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar