2012/02/16

Idag är jag inte deppig :P Skönt! :) 
Imorses när jag kom hem så städade vi här hemma och sen drog vi till ishallen för att mina syskon skulle åka skridskor. Vi var där i typ 2 timmar tror jag....eller det kändes som det. Jag frös asmycket och ville bara komma hem! Jag hatar is och allt som är med vinter och göra! Jag kan inte åka skridskor och vill inte ens kunna. Det är så kallt!!!!
Men sen när vi kom hem så lagade vi mat snabbt med mamma och sen gjorde jag rulltårta. 
nu sitter jag bara vid bordet och gör ingenting. Det är lite fel! Jag har massor och göra till skolan som börjar på måndag! Jag skulle läsa en bok, och plugga en massa matte också. just det!!! Jag har inte gjort klart men Gemu uppgift heller... Tsss....Lov är till och vila eller hur!? Det känns som att det är bara stressigt med massa tankar om att jag måste göra det och det och det tills skolan börjar...:/ Jag orkar verkligen inte....
Imorgon är det välings träning igen i 2 timmar! :) Jag måste öva på min dans väldigt mycket så att det ska sitta och att jag ska kunna dansa det utan några fel! :) Nästa lördag är det tävling och jag vill att det ska gå bra!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar