2012/02/18

Lördag

Nja...vad ska man säga. Idag har mina syskon åkt skridskor igen. Det var lite roligare än förra gångerna. Men usch...Fattar inte varför är det sååå kul att åka. Men jaja....är glad att de tycker om det iaf :) När jag var mindre(gick 1:an) så fick vi också lära oss åka. Jag kommer ihåg första gången ville jag inte ens stå på benen utan jag satte mig och ville att alla ska låta mig va! :D HAHA och sen sista gången fick vi åkta runt hur fort vi kunde och bara ha kul. Det var faktiskt ganska kul som jag kommer ihåg, men om jag skulle stå på isen nu så....hmmm...undrar om det ens skulle gå att bara stå på det utan att ramla XD hahaha

Snart ska jag ut på fotbollsplanen :P Min kille har match så jag måste titta på :) 
Idag är det melodifestivalen. Hoppas att idag blir det roligare låtar än vad det var förra veckan! :)
Men nu ska jag dra och läsa boken färdigt tror jag. Det är inte så många sidor kvar om jag minns bra ;)
Ha en trevlig dag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar