2012/02/21

Morgontjat om ingenting

Igår var det första dagen i skolan efter sportlovet. Engelskan var så rolig så att jag somnade....haha :)
Senare på eftermiddag så gick jag till DVT. Jag fick vara med på Absolute Showkids för att se hur det går och så. Det var jätte roligt! :) De där barnen är så söta :)
Showjazzen var otroligt bra igår! :D Det kändes som att jag inte bara gjorde stegen utan att jag dansade också även om dansen gick asfort och det var ganska svår :) 
Men nuuu ska jag gå och fixa mig lite för att snart ska mamma skjutsa mig till buss stationen för att jag orkar inte gå så tidigt på morgonen. 
Första lektionen är matte....hmm...jag har inte gjort ett piss under lovet....Inte alls kul att gå tillbaka så till skolan så att jag inte kan nåt... :( Men jaja....får se hur det går idag då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar