2012/03/27

Igår hade jag och I. barnrupperna. Det gick 1000 gånger bättre än förra veckan. De var verkligen jätte söta! :) De kom dit på slutet så fick man massa kramar :) verkligen as söta! :) Sen så hade jag jazz <3 Det gick väldigt bra och det är jag glad över! :) Jag älskar den verkligen! :) Jag kan vara med nästa vecka också! :D Jippiii :D Så jag tror jag ska kunna va med även på föreställningen :) Happy girl! :P
Jag har ont i halsen!!! :( Skulle ha sång idag men det gick inte alls bra...."Sjöng"typ i 5 minuter och sen fick jag avsluta dagens sånglektion...Fattar inte varför jag har ont...från ena dagen till den andra... :/ Kände igår också att något var konstigt och hade svårt att andas på danen också men jaja....
Snart har vi matte och sen MAT!!! :D 
Idag har vi även info möte om skolan....:(
Hör senare...orkar inte skiva mer, jag ska kolla på BB! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar