2012/03/20

Igår hade vi barngrupperna med M. Första gruppen(de mindre) var jätte roliga, hade ingea problem med dem :) De lyssnade, var tysta och så. okej, de sprang också ibland hit och dit, men det var bara jätte lite, inget som störde speciellt mycket! Sen var det dags för den större gruppen, jag menar äldre(7år). HERREGUD!!! De var sååå jobbiga!!! Vi hann nästan inte ens igenom alla danser. De var så jobbiga och tjatade heeela tiden. De lyssnade inte utan höll på med 1000 andra saker istället....Usch...haha Men de som lyssnade och ville dansa, de var underbara! :) 
Sedan hade jag Jazz. Jag älskar det. Det är min favorit lektion. Och nästa gång är det sista gången jag kan vara med eftersom jag ska ha körrep på måndagar med musikalen. Jag tycker det är jätte synd för att jag älskar den lektionn jätte jätte jätte mycket!! Man lär sig så otroligt mycket samtidigt som man inte inte ens märker det. Danserna och digaonal övningana är roliga, så som uppvärmningsdansen och allting!!! Man kan verkligen dansa ut ordentligt!!! :)
Men idag har jag en massa grejer att göra, skriver mer om det senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar