2012/03/31

Modevisningen....lördag

Har varit i Skövde idag. Det är Shopping helg och vi har gjort en liten "show". Kommer inte riktigt ihåg vad den heter nu XD haha men iaf så var det modevisning, där vi hade kläder på oss som designerna sydde och designade :) sen så var det lite sång, Jennifer visade hur bra hon sjunger!!! Jag fick nästan tårar varje gång hon sjöng!!! Och sen var det en liten dansdel för oss musikalare :)
Allting gjorde vi 3 gånger. Imorgon kör vi igen :P Då blir det en uppvisning på Elins Esplanad och sen kör vi på torget igen! :)

Bjuder på några bilder som min fantastiska mamma tagit <3

Jaa, man är tvungen att testa scenen :)


Kan inte låta bli att inte testa lite :P
Här var det action :P Några från årskurs två designade hatten och kavajen :) Räven...jaa...det var lite speciellt :P

Räven var lite svår att dra efter sig så jag tog inte med den hela vägen på de två sista gångerna :D

Klänningen som jag tyckte väldigt mycket om! :D
Michael Jackson dans :) Thriller :P
Thriller dans fortfarande :)
Spagat med Bellis <3 efter "Moves like jagger" dansen :)
Och sen har danset till Pappa roach också :)
Nu orkar jag inte ladda mera bilder så det får bli så många idag! :)
eller jooo, kolla vad jag köpt idag! :D 79 kr för 3 st örhängen! :D Älskar dem :D här är den ena! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar