2012/03/04

Svåra känslor...

Jag behövde inte jobba idag men jag gick ändå till DVT för o dansa ZUMBA!!! :D Så skönt så att det är inte sant!!! :D

Har hittat en Zumba bild från Tidaholm och jag är faktiskt med på bilden! :D hur ska jag förklara....jag är den andra i röd från vänster sidan. Andra raden. Har röd t-shirt, röda strumpor och svarta korta byxor :)

Imorgon är det skola igen. som tur det är behöver jag inte va här i Tidaholm. En viss person har kommit hit och jag VILL INTE se den personen alls. Jag lyckades göra det idag men jaja....fyy.... har aldrig hatat någon förut men när personen förstör livet för en...nja...det är INTE kul! Jag har även hört att hata och att älska står väldigt nära varandra och ja, det kan vara sant på nåt sätt...
Jag är en sån person som inte kan vara arg på någon under en längre period. Jag glömmer och förlåter väldigt snabbt som är kanske inte alltid så bra. Och om jag ska va ärligt, så känner jag nu också...hjärtat har förlåtit, men inte glömt! Det är bara hjärnan som håller "hatet" kvar. Det är väldigt svårt känsla som jag fick igår/idag....både hat och bra minnen....konstigt! Vet inte hur jag ska hantera det, men det löser sig säkert! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar