2012/04/18

Dagens DANS

Är hemma från dansen nu. och det är såhär att jag är lite happy IGEN! :D Ska nämligen dansa solo med A. :D ska bli så kul! :D jag gillar dansen och så:P Man kan verkligen dansa ut alla steg ordentligt och dansaa med känslor och så...Det är verkligen en dans jag tycker om väldigt mycket och jag är 1000% säker på varenda steg :)


Sen så har jag även funderat på att inte va med på vår street nummer eftersom jag kommer inte vara med nästa lektion(då vi har uppspeling i skolan) och sen är det bara en gång kvar och jag är jätte osäker på det! Kan liksom inte få ihop alla steg...jag känner mig en STOR frågetecken.... Och sen så har vi inte ens hela dansen än så...Jag vet inte...ska få videon på dansen imon så jag kan öva hemma om det är så, men vet ej...vill såååå gärna va med, men det är ingen idé att stå på scenen och känna sig DÅLIG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar