2012/04/26

dans i 3:an...

Jag ligger hemma på min säng. Kom hem typ en timme sen (Redan!? känns som en halv timme kanske) aa...så jag kom hem en timme sen och då hann jag inte göra något än. Vet inte ens om jag ska behöva göra något...Kanske äta..!? Nee...orkar inte...Tror ska kolla på BB lite. Har inte sett hela veckan. 
Har hört idag en jätte rolig grej, hoppas verkligen att det stämmer och att det ska bli så! :D Att nästa år ska vi ha Y. som danslärare...Jag hoppas det till 10000. Jag vill verkligen ha henne som lärare i skolan...speciellt för att jag ska inte kunna dansa med henne på fritiden eftersom hon slutar ju...Skulle vara såååå kul!!! Och det som är lite extra roligt att jag sa ju på bussen på morgonen till Carro att "tänk om hon skulle va vår lärare nästa år...":D Men jag vill inte inbilda mig i den här tanken för att sen kommer jag bara bli besviken om det är inte hon som ska ha oss! :) Men iaf...det är verkligen en önskemål! :D haha

Ska inte tjata mer om det! :D 
Snart(om 3 och en halv timme) ska jag till DVT för o dansa disco <3 Sen får jag se om jag orkar stanna kvar på zumban efteråt eller inte. :)


7 kommentarer:

  1. Åhh det kommer bli svårt att undvika det. Jag vill gå ner så jag får på mig klänningen, men lika bra att köpa en ny, känner nog att jag inte riktigt kommer klara detta. Kommer inte kunna undvika pasta och sånt :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte ätit bröd, och då är det BARA bröd i 2 veckor och jag gick ner 2 kilo! :)

      Radera
  2. måste bara säga att guuud vad fint namn du har! :D

    SvaraRadera
  3. Jaså, är det bara brödet du skippar då eller ?. Fast egentligen så brukar jag inte heller äta bröd, är inte så jätte förtjust i det precis. Brukar mest äta müsli och fil. Men det är väl inte bra det heller ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när jag ville gå ner lite i vikt så testade jag bara att inte äta bröd. Och då gick det. Såklart går man ner mer i vikt om man undviket t.ex pasta också. :) eller potatis! :)

      Radera
  4. Kul att du är med och tävlar! Lycka till =)

    SvaraRadera