2012/04/20

Läs inte...jag bara klagar

Okej, det är såhär att jag är hemma nu och jag är astrött!!! Vill bara gå och lägga mig. Mina ben gör ont, det samma med min mage och usch...Vädret gör inte att man mår bättre....Sen så fick jag cykla hem från bussen och det regnar som faaaaan!!! Det gör det ju hela dagen...imorses var det typ mer snö än regn...Jag är helt blöt...orkar inte duscha men jag vet att det skulle hjälpa. Bytte bara kläderna men jag fryser fortfarande. 
Hoppas att det blir bättre väder imorgon för att jag hatar det här nu!!! :(

Jag skulle läsa engelska boken men det känns inte som att jag orkar Jag skulle även behöva titta på historia filmen men jag orkar inte det heller...Jag vill bara ligga och känna mig LAT!!! Men nej...det får jag inte heller göra. Ska snart ner och hjälpa pappa med tvätten. 

Det finns liiite tårta kvar från igår....Jag har lust och äta, men vet ej om jag ska....De andra vill också kanske äta mer, och isåfall skiter jag i att äta det. De andra kommer före mig ;) 

Nu ska jag inte klaga mer...Förlåt att det blev en sån här tråkig inlägg men jag är såå trött...var tvungen att skriva ur mig.
Hoppas ni har det bra! :)


4 kommentarer:

  1. Nja kan jag väl inte påstå att det gjorde, men man får iallafall hoppas på det bästa att jag får G :P

    SvaraRadera
  2. Visst är han :D. Synd bara att han ska hålla på och bitas och busa varje gång man ska klappa han :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :) vår katt är sån att man kan göra med han precis vad man vill! :D

      Radera
  3. Det önskar jag att min katt var också, men tror det är att han ska tappa tänder och att det kliar, det blir då att han bits mycket :P

    SvaraRadera