2012/04/27

Masssssa text

Det var ganska mycket som hände idag... Först så krockade vi nästan på väg till skolan...Det var en idiot som körde om en annan bil och kom över till vår körfält...bussen bromsade som bara den och tuta som faan....jag satt längst fram med Carro och hade inte ens bälte på mig...så faan...jag ska aldrig mer åka utan att jag har bälte på mig!!! Det var verkligen skit nära!!!

Sen så hade vi dans i skolan. Vi dansade tango:P och sen lite balett på slutet <3
Efter det så fick vi gå ut för att J. hade idrottslektionen och hon ville spela softboll, så vi gjorde det...sen, andra halvan av idrotten hade Moa oh Linnéa...då skulle vi tillbaka till skolan och leka massa lekar. Det var faktiskt riktigt kul fast jag var jätte trött! :)

Jag slapp historian...Skulle åka till biblioteket i Tidaholm så jag tog halv 1 bussen, men när jag skulle öppna dörren in till biblo så var det låst...och när jag kollar på tavlan så ser jag att på fredagar är det öppet bara till 13.00....jag var där kvart över 1...haha så jag kom hem och bara chillar :D
Ska snart tvätta kläder och sen dra till min älskling också lite tror jag:) <3

Och här kommer en "jag bryr mig inte hur jag ser ut" bild på mig...(har tagit nyss...)


2 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt med bilen, allt bra med dig? :)

    SvaraRadera
  2. SV: Nej jag tror inte det, kanske åker ut till hästen annars är jag nog hemma och tar det lugnt, själv? :)

    SvaraRadera