2012/04/23

Min kärlek till dansen

Jag vet inte om jag sagt det nån gång men nu säger jag det iaf....JAG ÄLSKAR ATT DANSA!!!!
Herregud!!! Vilken lektion!!! Vad jag älskar det! Kan inte förklara!!! <3 <3 <3 Jag vill dansa hela livet ut!!! <3 Kan knappt fatta hur man kan älska det så mycket som jag gör!!! <3
Och den här måndagslektionen <3 Helt underbart!!!! Hittar inga ord som kan beskriva den känslan....
 Det var nu sista gången vi hade Y. som lärare :( :( :( 
Hon är alltså bland de bästa danslärarna jag nånsing haft! 
Tycker om hennes dansstil, koreografier, sättet hon lär ut saker...ALLT!!

Men jaja...Om vi har tur så blir det jazz nästa år också med en annan helt underbar person/danslärare!
Ser fram emot det faktiskt!!! :) 
Åhhh vad jag längtar efter hösten redan nu!!! :D:D

DANCE IS MY LIFE!!!!
DANCE IS MY RELIGION!!!!
DANCE IS MY EVERYTHING!!!

<3 <3 <3 <3

Bilden är från förra året....(Tror har blivit liite bättre på det/eller jag hoppas det iaf)
 


7 kommentarer:

  1. Jag med :). Annars så hade jag nog inte köpt dom men ändå :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Det är klart! :) Men tänkte bara säga att jag tyckte också de var rätt snygga :)

      Radera
  2. Hej! har precis gjort ett inlägg på min blogg som handlar om att beställa porträtt! Så kika gärna in! och hör av dig om du tycker att det låter intressant! ♥

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra att du följer mig där :). Självklart så börjar jag följa dig med på Bloglovin =)

    SvaraRadera
  4. Det ser kul ut, jag håller på med industrial dans på fritiden. Du kan söka på youtube, så kan du se vad det är ifall du inte vet. :)

    Att teckna & måla är ju inte bara ett intresse för mig. ;)

    SvaraRadera
  5. Hejsan,sjukt fin blogg.

    Du har väl inte missat att Hanna Widerstedt tydligen är gravid med Jockiboi, och tänker göra abort?!
    Jag talar ut ang. Detta.
    Det är inte okej!

    www.nattstad.se/elinjosefiine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hörde att hon var gravid men då var det så att hon blev det från Joe när de var tsm i BB hudet....Hon sa att hon hade inte fått sin mens sen dess...Men sen så vet man aldrig vem pappan är för H. Widerstedts barn! haha

      Radera