2012/04/29

söndag

Hallo everybody!
Det är såhär nu att jag vart och tittat på massa fotbollsmatcher idag och jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul! :D Det kan bero också på att vädret var fint!? Vet ej.
Det var massa barnlag från typ hela Sverige!? Det kändes så iaf... :) Min kära kille var domare också :P Haha (En dålig domare-fick han höra en gång från en liten pojke) Haha en annan gång så fick han även kramar av andra spelare och beröm att hur bra han dömde :D haha jaa....det första laget förlorade ju, och den andra (som han fick kram ifrån) vann :D Kan kanske bero på det!? :D

Ne...nu ska jag kolla på BB :) Undrar vem som åker ut idag! :D Har inte sett hela veckan så deet är dags att sätta igång och titta! :)

Kolla vilka jag träffat nyss när jag var på väg till min kille :) (på bilden)

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas dock på att Tenny ska åka ut idag :P

    SvaraRadera
  2. Szia!! :))
    A listat "Dessie"töl loptam.. Evente talan 3olvasom a blogjat!
    Puszi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessie....hmm...nem is hallodtam még róla!? :O

      Radera