2012/04/23

Tankar...besvikelser....

Okej...Jag kom inte med musikalen....Jag är inte tillräckligt bra...Fuck!! Varför är det så att man ska va bättre på att sjunga än på att dansa...Det spelar ingen roll hur bra man är på att dansa om de inte kollar på det...De letar efter folk som kan sjunga bra...så jag kommer inte ha nån chans nån mer gång att komma med i nån annan musikal...det här var också bara tur....vem vet...de kanske bara skickade mailen till fel person när jag kom med i the wiz....haha 
Men seriöst nu....alltså jag måste skriva ur mig...
Förlåt!!!
Men åååhh....
tänk positivt, tänk positivt.....jag kommer ändå inte hinna med det om jag börjar jobba fr.o.m hösten! Och jobba som danslärare....:) hmm...ska jag säga nåt mer om det!? 
Men det är faktist lite störade....Folk som inte vet vilken är höger och vänster ben kommer med för att de kan sjunga men det är inte så tvärtom....
ORÄTTSVIS!!!!!!

Men jaja...mitt mål just nu är att bli bättre på att dansa!!! Mitt mål är Balettakademien, eller någon annan dansskola efter 3:an!!!! Vad ska jag göra med en musikal till...!?!? 
:( :( :( :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar