2012/05/04

Fredag

Jag känner mig död....Har jätteont överallt i kroppen...men värst är låren och armarna...kan inte lyfta de för att det gör såååå ont!!! Och att gå upp för trappan...Herregud!!! en mardröm!

Men iaf så var jag och dansade disco i 2 timmar idag. Det är en utbildning som pågår för några som ska bli disco lärare, och då ville de ha lite "elever"  för att öva på att lära ut saker och så :) Så jag var med, och jaa.....nybörjare och forsättnings disco är svårt!! haha Man glömmer helt bort typ hur jobbigt det är egentligen! :D Men det var väligt kul! :)

Min rygg gör fortfarande ont från igår...inte lika mycket med uhh...vill bara böja på ryggen så jag inte svankar så mycket...INTE skönt!
Men nu ska jag inte klaga mer om att jag har ont här och där, ska snart ner med mamma och hämta upp tvätten, sen ska jag till min kille och lägga mig sova lite innan han kommer hem från träningen <3

Här får ni en bild på en trött och "har ont överallt" Melinda :)

1 kommentar: