2012/05/11

Fredag

God morgon världen. Idag händer det MYCKET!!! :)
Först, innan skolan så ska jag dra mig till Biltema för jag måste lämna tillbaka några saker vi hade köpt i onsdags till vår bil(typ brombelägg och bromskivor) men eftersom bilen pajjade på väg hem(med mycket allvarligare skada än broms, så att man inte kan kan köra med den) så behöver vi f**n inte dem skiten....

Jaaa, sen så ska jag till skolan och ha dans, idrott och historia! :) slutar halv 3 :)
När jag kommit hem sen på eftermiddag så ska vi dra oss till vår granne och köpa bilen från henne(vilken tur att vi hittade en annan så snabbt) Det blir då typ kl 4....

Efter det, från 17.15 har jag rep på teater inför helgens föreställningar! Ska va där till kl 8! :) SÅÅ kul! :D Jag längtade efter den helger så länge! :) Är bara rädd för streeten(som jag inte riktigt kan) men ska kika på det idag för att jag filmade på sista lektionen :D

Hoppas ni kommer ha en bra dag idag! :)


2 kommentarer:

  1. Superfin bild!

    Hej! Lämna gärna en fråga i min frågestund! Direktlänk: http://gabriellaita.blogg.se/2012/may/fragestundfragestund.html

    Du får en länk om du ställer en fråga!:)

    Ha en bra helg! Förlåt om du/ni inte gillar sånna här kommentarer!

    SvaraRadera
  2. du är så fin Melinda <3

    SvaraRadera