2012/05/30

G i Matte D!!! :D

Jag sitter i skolan och har Matte....typ sista gången i året? :D Jag fick G på min nationella :P  fick 10 G poäng och 5 VG poäng :D hehe alltså shit vad många slarvfel jag gjort!!!! typ...har rundat fel och så...jag hade rundat till heltal när jag inte skulle göra det tvärtom... pff.... men jaja...jag är nöjd ändå ;)

Idag ska jag hem till Carro sen. Vi ska hoppa studsmatta!!! :D:D <3
Och så ska jag också fixa hennes naglar kanske :) Kolla på BB och Glee!? :) Får se vad som händer. Och då sover jag inte hos min älskling för första gången på flera veckor <3 Kommer sakna att kunna krama honom, men det är bara en natt så! :) jag kanske överlever :P hehe



2 kommentarer:

  1. Melinda! Kérek egy képet a körmökröl.. :))
    Kraam! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha det blev inget av det :( tyvärr....men får fixa mammas nån dag här hemma istället :)

      Radera