2012/05/24

Kramp i vaden gör ont!!

Enda jag vill prata om just när är att jag har fortfarande ont i vaden efter att jag fått kramp där IGÅR på morgonen... Och det är mycket värre idag än vad det var igår!!! Jag har läst att man ska dricka mycket vatten och så men hallå.... Jag dricker hur mycket vatten som helst... Varför kan den inte bara försvinna???:( det gör såå ont... Jag kan knappt gå... Jag skulle ha dans och idrott imorgon men jag tror jag får bara titta på :( det är INTE kul!!!:( det gör så ont så jag inte önskar det för någon!!!:( har ni fått det nån gång? När bi sover och vaknar till att ni får kramp i vaden och ni kan inte göra något MIT det!!! Ni känner att smärtan blir bara starkare och starkare men kan inte stoppa det... Åhhh :( :( jag vill inte ha ont längre!!!
Ska prata med skolsystern imorgon och fråga vad jag kan göra...:( vill bara gråta ibland sååå ont det gör :(

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är! Tyvärr är går det bara över med tiden.. :( Szorítok!
    Puszi

    SvaraRadera