2012/05/09

Onsdag morgon

Igår hade jag ÅRETS sista balett lektion :( :( :( Blir så ledsen....jag tycker ju om det!!! Det hjälper sååå mycket på discon också, och i alla andra danser...de andra som dansar väldigt mycket förstår det INTE!!!Annars skulle de också börja!! De skulle utvecklas mycket ifall de hade börjat dansa balett ett litet tag...men bara för att den heter så, vill dem inte göra det...jag tycker det är jätte dålig :(
Men vi ska göra iaf en rolig och BRA nummer i helgen på föreställningen! Jag laddar upp bilder garanterat efteråt! :)

Ok...nu måste jag faktiskt dra för annars missar jag bussen som tar mig till skolan.
Förresten, såg ni vädret!? DET REGNAR!! :/

Kolla min frukost!!! :D

 

1 kommentar:

  1. Nu är veckans "Hitta namn"-meningar ute!
    Gå in och kolla om du hittar namnen som gömmer sig i meningarna
    (direktlänk)- http://sofailed.blogg.se/2012/may/hitta-namnen-1.html#comment

    SvaraRadera