2012/05/29

plugg/vattenmelon

okej...det är såhär att jag är LITE stressad vad det gäller skolan...jag har prov imorgon i psykologin och jag har inte läst boken än...och sen måste jag lämna in min historia arbete också om jag vill få G i kursen....Jag ORKAR verkligen inte hålla på med det, men ska försöka koncentrera mig jättemycket nu så att det ska bli klar så fort som möjligt...jag ska bara skriva nåt....bryr mig inte så mycket om det blir skitbra eller ej....det viktiga är att jag hade gjort något...
Så därför ska jag INTE skriva mer här! Hoppas ni har det bra!:)

annars...jag äter vattenmelon första gången i året (tror jag)
 HAHAHA



2 kommentarer:

  1. När slutar du skolan då ? :).
    Min sista dag var idag, tänkte åhh vad skönt, men när jag kom hem så blev det bara "hmm vad ska man nu göra om dagarna" :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh vad kul! Jag slutar den 14:e... jag går ju ftf i skolan men känns ändå när jag kommer hem..."hmm vad ska jag göra nudå"... hehe :)

      Radera