2012/06/20

Älskar vädret idag

Har sovit idag till kl 12!!! :O haha vaknade till att nån jävla reklam skit ringde mig IGEN!!! De ringer varje dag!!! Seriöst jag börjar tröttna på det...jag svarade aldrig i början, nu tar jag emot samtalet, men stänger av direkt...trodde de fattar att jag inte vill prata med dem, men neeej....de ringer ändå andra dagen...FAAAN....tror jag ska be dem drå åt h.....e nästa gång de ringer.... Eller vad brukar ni göra med såna idioter som stör hela tiden?

Mmm..annars har cyklat till torget efter att jag vaknade och mötte mamma o pappa. Det var marknad där, så jag fick hem med mig 4 st linne typ...måste ha nya på dansen...har dansat sönder de andra:P haha  Ska kanske ta bilder på dem senare så får ni se hur de ser ut... men ingen av de "wooow" snyyga :D

Idag ska jag även testa mina nya Zumba byxor, då jag ska till parken och dansa zumba! :D Ska bli kul! :P

Förresten...Jag älskar vädret idag! :D

2 kommentarer:

  1. Jag brukar faktiskt bara skita i att svara, efter ett tag så slutar dom att ringa :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ringde nu igen...2 gånger idag....Vad jag hatar dem! Tror inte att de kommer tröttna på det!! :/

      Radera