2012/06/29

God morgon munsår

JAG sitter hemma och ÄTER FRUKOST!!!! Och eftersom jag hatar att bara sitta och äta, (tycker det är skit tråkigt) så började jag läsa lite den här munsårsplåsters bruksanvisning eller vad den heter nu...och det står VARFÖR man får munsår....Det står såhär:

"Vad utlöser ett munsår?
Olika faktorer såsom fysiskt eller psykisk stress, ångest, feber, förkylning, utmattning, exponering för sol och UV-strålar, kyla, menstruation eller hormoner."

Första jag tänkte på var att "Fick jag munsår för att jag solade!?:O" 
hahaha låter lite roligt men alltså det är inte omöjligt... eller fick jag det för att jag hade mens under tiden jag solade!? :O  Inte heller omöjligt...eller fick jag munsår för att jag var stressad/nervös på grund av hur det blir med sommardansskola medan jag solade och hade mens samtidigt!?!?! hahaha....Usch...det kan va massa saker...
Men en sak är 1000000% säkert!!! 
Att jag HATAR MUNSÅR!!!!!

Men....morgonkaffe hjälper att glömma bort det ett tag :)



1 kommentar:

  1. Haha, ja du kan nog roa dig med den ;). Katterna tyckte den va rolig iallafall :D

    SvaraRadera