2012/06/15

SOMMARJOBBBBBBBBB

ÅÅÅÅÅH JAG GRÅTER SNART!!!!
MIN UNDERBARA DANSLÄRARE FIXAT DEN ABSOLUT ROLIGASTE SOMMARJOBBET SOM FINNS TILL MIG!!!!!! HUR GULLIG ÄR HON INTE!?!?!?!?!?!? JAG VISSTE ATT HON ÄR SNÄLL MEN HERREGUD!!!!! KAN INTE FÖRKLARA I ORD HUR MYCKET DET BETYDER FÖR MIG ATT HON GJORDE DET!!!! ÅHHH VAD KUUUUUL!!!!!!!!! :D:D:D

Alltså jag kan lätt säga att det här kommer bli en kanon bra sommar!!!! 
  1. Vi börjar med att jag ska bli ledare i dans för barn i 5 dagar här i Tidaholm(sommardasskola) HUUUR KUL SOM HELST!!!
  2. Sedan kommer min kompis hit den 6:e juli. Vi har inte sett varandra sen 2009 april och nu kommer hon hit och stannar här i flera veckor
  3. Jag ska jobba som danslärare runt om i Sverige med 2 andra! :D Typ Umeå, Tylösand, Eriksöre....m.m.
  4. Jag har ju musikalen jag håller på med, så när jag jobbat klart ska jag vara hemma i 2 dagar och sedan är det full fart med musikalen igen för att det är premiär den 31:a augusti!!! 

Är det någon som kan toppa min sommar så kom igen! :D Skriv, länka, jag vill veta hur era sommar kommer se ut!!! :D Min blir kanon!!!! :D:D:D

Jag är så glad!! känns som att jag drömmer!! :D Kan inte tro det att jag ska ha världens bästa sommarjobb!!!! :D

2 kommentarer: