2012/06/29

Underbara elever och den bästa dansläraren

Avslutningen har varit riktigt roligt!!! :) Alla barn var jätte duktiga!!! De klarade sig mycket bättre än väntat. De är verkligen hur duktiga som helst! :)

mina absolut första danselever!! :)
Sedan har jag min underbara lärare också som jag får tacka allting för! Hon är verkligen underbar! Jag kan inte hitta ord att beskriva hur bra hon är som person och lärare! Hon har lärt mig så mycket bara under några dagar! Sedan hade jag skrivit ett inlägg på FB och får som kommentar från henne: 
"Grymt bra jobbat Melinda!! "Du har det i dig" :-) Rätt personlighet, rätt inställning och känsla för pedagogik!......"
Vad ska man vara om inte glad!? Jag är såååå jäkla glad så jag får tårar på riktigt!!! En person som man ser upp på, som man har som förebild skriver så till en....Har aldrig ens vågat tänka på att få en sån kommentar <3 ÅÅÅÅHHH vad bra det känns!!!På riktigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar