2012/06/25

Zumba galen tjej ---> jag menar Melinda :P

En GLAD zumba tjej hemma nu! :D Fyyyy faaaaan vad kul det är att dansa Zumba VARJE GÅNG!!!!! Jag är inte alls trött, hade sååååå jäkla kul så att det inte är sant!!!!! :D:D:D:D:D Hahaha :D Tror det skulle va bättre för alla om jag varva ner lite, men neeeeeej :D Det går inte! :D:D:D:D Hur ska jag kunna göra det när jag har Zumba i kroppen fortfarande!?!?!? :D Ska gå och lyssna på lite Zumba låtar :D:D Skulle velat köra liiiiite till :D:D:D hahaha :D Åhhh vad jag älskar det!!! :D:D

Lite galna bilder kan ni se på mig här: Tagit de nyss :D




4 kommentarer:

  1. Gud vilken underbar blogg du har!

    Jag har just nu veckans blogg som du kan vara med i.
    Jag kan säga med en gång att du har stor chans att vinna!

    Tack för en fin blogg <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! ska kolla in din blogg också och kanske vara med i tävlingen :)

      Radera
  2. Hej !
    allt bra med dig ?
    Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

    Titta in och tävla om du är sugen !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja, allt är super tack :) Ska kika in och kanske även tävla:) Tack för tipsen :)

      Radera