2012/07/24

Dagens händelser

Idag är det precis en vecka sen vi började på vår fantastiska resa! :)  
Nja...får se vad som hände idag då... Jag och A. sprang styrkebanan som är på 5 km. ok...vi joggade och så, jag gick ibland för jag orkade inte... (jag har ALDRIG sprungit eller joggat förut på det sättet eftersom jag HATAR att jogga/springa/gå långt) så det var ganska bra gjort ifrån mig ändå att jag klarade det :D 
Såhär ser kartan ut på den banan(har kanske visat det förut)

Och vet ni vad målet var på den banan? :D Jaaa....vi sprang rakt ner i sjön med träningkläder och kasta in oss i vattnet :D haha ok...vi tog av skor och t-shirt, men haha :D det var riktigt kul! :D Som i filmer typ :D

Såhär såg jag ut efter badet och joggingsturen :)


Senare hade vi lunhat, och efter det hade jag jobbat i 2 timmar :)

På kvällen/eftermiddag var det massa chill till typ halv 8, då vi drog upp till restaurangen för att A. skulle spela trubadur :)
Jaja...efter maten stack vi till Coop och köpte tvättmedel! :D jippi :P Får väl gå imorgon och tvätta lite kläder :D haha

Och sen middagen hade vi skiiiitkul verkligen!:D
Vi skrattat jätte mycket, killarna tycker om att reta mig, men jag ger mig inte så lätt! :D haha
Sen blev det Family Guys som avslut på det hela :)
Idag är det faktiskt sista natten i Karlstad :) Imorgon åker vi neråt till Tylösand :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar