2012/07/17

Pirrig, nervös och lite stressad

Jag har inte skrivit ett tag nu eftersom jag inte orkade eller ville...Just nu sitter jag och koreograferar klart dem sista låtarna som jag har. Idag åker jag till Skara för att sedan imorgon, tidigt på morgonen åka upp mot Umeå. Det kommer bli en LÅNG resa...Inte bara till Umeå utan hela jobbresan :) Men det kommer säkert bli kul! :) Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är pirrig...pff...jag är väldigt stressad mest för att jag inte vet hur det kommer bli, hur bra jag kommer överens med dem jag åker med, vilka ställen vi ska vara på, hur det kommer gå med själva undervisningen och showen...jaa...typ allt oroar mig lite just nu...Jag kommer ju vara borta i 3 veckor med folk jag aldrig träffat förut... jag ska inte kunna träffa min familj och <3 min kille <3 Det är kanske det jag är mest "ledsen" för, att han inte kan förlja med :(
Men nu så ska jag sluta skriva eftersom jag måste göra klart dansen, och sedan måste jag packa klart, sen måste jag fixa nån mat också, jag måste sen träffa min kille en sista gång innan jag åker och runt kl 6 så sätter jag mig i bilen och åker mot Skara ;)

Jag kommer uppdatera oftare från o med nu...tror jag ;) 10 timmar på bussen ska bli ju kul imorgon...undrar var i Sverige jag kommer befinna mig imorgon vid den tiden :D Ska försöka uppdatera er om det :P

Ok...det har blivit en lång inlägg...säkert skit tråkigt också, men jaja :D Det får man också ta ibland :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar