2012/07/29

Sista dagen i Tylösand

Jaa, då var vi typ klara i Tylösand också, vilkt betyder att halva turnén har gått.... Det känns som att vi har varit ute på jättelänge, fast det är bara en och halv vecka sen vi började, och tvärtom...det känns som att det kommer gå mycket snabbare från och med idag, att det är BARA en och halv vecka kvar, sen är man hemma igen... Vill ärligt talat inte att det ska ta slut än... det är så jäääääääkla kul! Men andra sidan så saknar man familjen och så....








3 kommentarer:

  1. Jaså, var du med där ? :P.
    Åkte vattenrutschbanan, så ska man ju sitta två, och antagligen kom badringen för högt upp på kanten så vi flög av och jag slog i huvudet, allt blev svart och jag märkte inget förrens efter en stund att jag slagit i huvudet. Är glad att jag inte blev medvetslös för längre och det var allvarligare med mig :/

    SvaraRadera
  2. Haha, du missade inget, det var ju inte så jätte mega kul där precis, fast jag tycker väl inte det bara för jag skadade mig xD haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, fast det såg ju faktiskt mega kul ut :D jag vill testa alla vattenrutschbana bara :D sen är jag nöjd. Men ja, det är klart att du inte tycker att det är lika kul så...mår du bra nu då? :)

      Radera