2012/08/29

Bra start på dagen

Igår gick inte shoppingen så bra...men det gör det aldrig om jag ska bestämma själv vad jag ska köpa och så...jag behöver mamma till det! :D ni kanske tycker att jag är dum i huvudet och är barnslig men det är sant att jag HATAR shoppa!!!! Om mamma är med så är det så att jag MÅSTE prova, och när jag provat så har jag en aning om ifall jag vill ha den eller ej...DÅ kan jag tycka om kläderna...men är jag själv så har jag INGEN lust att testa eftesom jag tycker att allt ser så jääääävla dålig ut och att jag aldrig skulle ta på mig dem...men men...:P Imorses så var vi med mamma en sväng på stan och shoppade! :D Jag fick 2 skinnjackor, 3 jeans, en cool t-shirt och en nåt som liknar en tröja med det är ändå inte det :P haha Så kan det gå när mamma bestämmer :D 

Just nu sitter jag på SWEBUSen mot Skövde och jag är nöjd med mitt utseende...Förutom linnen jag valde imorses...haha :D 
DET ÄR INTE OFTA JAG SKRIVER OM VAD JAG TYCKER OM MITT UTSEENDE!!! kanske första gången!? :D Jaja :D haha det får man också börja med nån gång :P

Jag ska ha italienska nu på morgonen. Är det några av er läsare som kanske pluggar det!? Är det svårt eller? Jag har haft bara 2 lektioner hittils och det verkar va ganska så lagom svårt. :) Inget man inte klarar av egentligen, men inte det lättaste heller. Jag har en kompis som bor i Italien och pratar iitalienska....jag kanske ska be henne/honom hjälpa mig med språket lite :P

Efter italienskan ska jag till Körskolan och boka körlektion...jag MÅSTE börja köra med dem också så jag kan boka risk2:a direkt efter att jag gått risk1:a ;) Jag VILL HA körkort i oktober! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar