2012/08/11

Den 10:e aug 2012

Igår dansade vi med Albin och jaa, det gick SKITBRA!!!!:D jag ska försöka ladda upp film på den, men det måste jag göra från datorn :P iaf, så är jag aaaaasglad att vi fick dansa den IGEN!!! Den är verkligen favoriten <3 vi är så grymma tillsammans med Albin vad det gäller dans!!! :D vill gärna visa heeela världen den här dansen för att den är såååååå bra!!!! :)

Senare på kvällen, alltså igår så sjöng underbara Moa Blucher också, och jääääääävlar vilken bra röst!!! Jag visste det förut att hon sjunger bra, men jag har faktiskt inte hört henne sjunga sen hon slutar på skolan, vilket betyder ett helt år och lite till :P men fyyyy vad hon är bäst!!!:D

Och just nu sitter jag på bussen mot Skövde för att vi ska repa musikalen!!! INTE mycket kvar till premiären!:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar