2012/08/17

Fredag morgon

Jag är så duktig som vaknar kl 9 på morgonen på en fredag, då jag inte har något alls och göra! :D

Eller jo...det har jag visst...jag ska snart sätta mig med massa musik och massa koreografier på papper och ska försöka lära mig alla danser så fort jag kan :D jag måste även koreografera om några saker och även komma ihåg vad saker och ting betyder som står på pappren, det är ju liksom alltid så att det är självklart att den rörelsen heter så och så(när man koreograferar och skulle skriva ner det) men sen några dagar efter så puffff.....finns inte det där "självklart att det var den rörelsen"....så får man sitta och fundera "vad f******n tänkte jag där" hahaha :D lite kul, men asirriterande också :D

Jag ska även försöka hinna med att sola lite på balkongen. Det är kanske sista dagen när det är fint väder...Man vet aldrig....inte i Sverige iaf haha :D

hoppas ni har det underbart! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar