2012/08/28

Min onsdag :)

Jag har varit i skolan idag till 10.40!!! :D sååå skönt! :P

Sen drog jag till stan i Skövde och tanken var att jag skulle köpa nån höstjacka eller tröja eller nåt liknande men jag fick typ damp för jag hittade inget! så jag drog hem efter en halv timme...Jag HATAR att shoppa!!! Jag fattar inte vad är det som är så kul i det....men jaja... alla får väl tycka vad dem vill :P
Sen mötte jag mamma här i Tidaholm och så gav jag en sista chans till Lindex här i stan...men det fanns inget där heller, istället så hittade jag en annan snygg plagg så jag köpte det :P Jag kanske laddar upp bild på det lite sen när jag hinner :P 

Nu ska jag packa och ta bussen till Skövde igen för musikalrep! :) Ska bli sååå kul! :) Premiär på fredag!! :D 

Och så tillbaka till skolan då...Vi hade kultur och idéhistoria....Kolla bilden så ser ni hur kul vi hade och hur mycket vi "pluggade".... :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar