2012/09/11

hej hej

Hej Hej!
Jag var jätte dålig på att uppdatera...Förlåt!!! Jag lovar att komma med massa bilder och berättelser sen när jag har tid till det. Det är svårt och lite jobbigt att blogga från mobilen. Men jag instagrammar väldigt mycket, nästan varje dag tror jag så vill ni följa mig där, får ni gärna göra det. 
Jag följer tillbaka :)
Det är bara att söka @liyinda
Sen har jag skaffat Twitter också i februari tror jag, som jag hade inte använt än så länge, men ska försöka börja använda det också. Där heter jag MelindaVarjas :) ni får gärna följa mig, så lovar jag att följa back, och framförallt lovar jag att försöka uppdatera bloggen oftare ;)

Twitter: MelindaVarjas

Instagram: @liyinda



1 kommentar:

  1. Din header blev fin, gillar den bättre än den förra! :) Jag vet hur det är att uppdatera haha.. Gruppdisco hann jag aldrig med i Sverige.. :( Meg mindig nem talaltam tanciskolat Budapesten. Ha valamikor vissza költözök Svedorszagba, akkor az lesz az elsö sport amit felkeresek...

    SvaraRadera