2012/09/02

Premiär helgen / matfestivalen i Skövde

I Fredags hade vi premiär med The Wiz! Allt gick så bra! Jag var/är så super glad att jag är med och kan visa upp vad jag kan och älskar att göra! Nästan 500 i publiken, applåder, skratt från publiken och bakom scenen, glädje och massa massa positiva i ensemble och publiken! Jag är såååå glad så det inte riktigt går att beskriva!

Efter Premiären så var det Premiärfest! :) Vi åt jättegod mat, och pratade, skojade, skrattade, lyssnat på tal från regissören, koreografen mm. :) 
Jag gick ganska så tidigt eftesom det var matfestivalen i Skövde och min kille åkte dit för min skull, att kunna gå ut med mig på stan. Så vi åkte karusellen som jag trodde INTE var läskigt men men...jag typ dog när den börja åka :D haha det var AASKUL! :D

Igår hade vi föreställning nummer 2 som gick bajs! :D Jag har hört att andra föreställningen är alltid sämst, men trodde aldrig på det...NU VET jag att det är så...haha 

Idag hade vi föreställning nummer 3 som gick kanonbra! :) Längtar redan efter nästa helg då kör vi 2 föreställningar igen! :)

Hoppas ni har det bra! :) 
Jag bloggar inte så mycket eftersom jag HINNER inte. Men ska försöka göra mitt bästa! :) ;)

Kläderna på, några minuter kvar till Premiären! :P
 

LYCKAD PREMIÄR! VI ÄR BÄST!


 Såhär så gjag ut på premiärfesten...
 Med tjejerna på premiärfesten :)
 Här dog jag lite på karusellen :P
 Den åkte sådär som en centrifug och var vinklat i typ 60 grader :D

 En bild från musikalen. Funky monkeys dansen :P DET BÄSTA!!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar