2012/09/03

Terminens första danslektion

Är hemma efter en lååång dag.
Teatern kommer bli suuuuperbra! :P Jag älskar lärare. Han är grym! :P

Sen jobbade jag med 2 barngrupper(dans) den första gick väldigt bra, den andra gruppen var skiiiiit jobbig :( Men det var faktiskt inte mitt fel att det blev så... får hoppas på bättre lektion nästa vecka.
Efter de 2 timmarna hade jag en jazzlektion själv. fyyyyy vad jobbigt det var, men såååå skönt att kunna dansa, göra piruetter, hopp, och dansa ut...Jag var ju inte med förra gången så jag fick typ lära mig jätte snabbt den delen dem lärde sig förra veckan, men men...den får jag väl öva på för att få det funka :P

Imorgon ska jag ha teori lektion :P Längtar så! :P

NU ska jag gå till min underbaraste kille och mysa till resten av kvällen med en film <3 hoppas på att jag inte somnar direkt :D haha 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar