2012/10/14

Lite blandat - bilder - film

Då var man hemma igen. Igår var det en rolig dag :) 
Modevisningen gick jättebra! :D Det var lika kul som förra året,  men var tyvärr inte lika mycket folk/publik, men vi gjorde ändå vårt bästa och dem som var där och titta på tyckte om det vi gjorde :D

Jag är den på vänster sidan :)

 Vänster sida här med :P

Och hela gänget :)


Sen åkte jag och Carro tillsammans till Matilsdas 18-års fest som var också jätte jätte jättekul! :D TACK MATILDA!!! :D Önskar att du fyllde 18 lite oftare :D hahaha Bilder kommer senare då jag inte orkar föra över bilderna från mobilen till datorn :D haha Snacka om att jag är lat!!! :D

Och idag då så hann jag med att titta på en film hemma hos älsklingen <3 Jag är inte en sån person som gråter på filmer, men den hääär filmen...ja...jag hade lite tårar på slutet...Och grejen är att jag vet inte om det var lyckliga tårar eller för att det var så sorglig.... Filmen heter "The lost valentine"
Mamma tycker inte att filmen är bra, men hon såg inte heller den...hon hade bara läst vad den handlar om...Och sen så är vi ju olika! någon tycker om något som andra inte gillar... :) Och det är så det ska vara! :D Jag rekomenderar filmen iaf, jag tyckte den var bra! :) Skulle kanske vilja se den igen :)


Här får ni hela filmen då som ligger på youtube ifall ni vill se den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar