2012/10/17

MORGON! :D

Morgon! :)
Hur har ni det idag? :D Jag har drömt värsta mardrömen i natt.....haha Typ att jag skulle skriva teoriprovet, MEN det skulle jag göra på en buss, och så efter 12 frågor så somnade jag och tiden var ju ute när jag vaknade så jag fick Underkänd....KUL!!! hahahaha.... Sen att jag hade en "miniuppkörning" med trafikskolan och att jag visste inte ens hur man startar en bil hahahaha....OK!?!?! :D 

Just nu sitter jag och lyssnar på P4 Skaraborg....FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV!!!! :O Ne, men min gamla musiklärare är med och en gospelkör sjunger för att de arrangerar en välgörenhetskonsert här i Tidaholm på lördag :)

Nu hinner jag inte skriva mer, jag måste plugga färgerna på italienska på bussen....Vi har det första provet idag!!! :O LIIIITE nervös...DET ÄR SÅ MYCKET PROV PÅ EN GÅNG!!! :O :O :O Varför är det såååå??? :(

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar